سئو در تجارت هاي کوچک
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اکثرتجارت هاي کوچک، سئو را با استفاده از روش هاي خود و بدون مشورت با متخصصان انجام مي دهند

نزديک به 80 درصد افراد داراي تجارت هاي کوچک، اعلام کردند که دانش و اعتماد به نفس کافي براي دسترسي به بهترين نتايج سئو را دارند.

بررسي که در رابطه با تجارت هاي کوچک انجام شده است، نشان مي‌دهد که اکثريت آن ها اعلام کرده‌اند که بايد استفاده از سئو را آغاز کنند، اما تنها 36 درصد آن ها استراتژي سئو ي مناسب را دارند و به صورت فعال از آن استفاده مي‌کنند. اين مطالعه بر روي 529 تجارت کوچک، که بين 1 تا 50 کارمند دارند انجام گرفته است و نتايج آن اعلام شده است.

علاوه بر 36 درصد ذکر شده، در اين بررسي اعلام شد که 23 درصد اين افراد قصد دارند تا در سال 2019 از قوانين مربوط به سوء استفاده کنند و 15 درصد آن ها اعلام کردند که قصد دارند در سال 2020 و بعد از آنسئو در وب سايت و تجارت خود به کار بگيرند. گرچه از تصميم گيري براي انجام اين کار تا اقدامات عملي راهي بسيار طولاني وجود دارد و ممکن است برخي از آن ها از انجام اين کار پشيمان شوند.

در مطالعه انجام گرفته مشخص شد نزديک به 44 درصد تجارت هاي کوچک، زمان يا پول خود را در سئو هزينه مي‌کنند. اما اين درصد ذکر شده مربوط به تجارت هايي است که بيش از 500 کارمند دارند.

اغلب افراد از سئو در تجارت خود استفاده مي کنند

اغلب تجارت هاي کوچک اعلام کردند که سئو و قوانين مربوط به آن را بدون کمک از متخصصان و مشاوران خبره در اين زمينه و توسط دانش خود انجام مي دهند، همچنين 42 درصد اين افراد از سئو و مشاورين مربوط به آن استفاده مي‌کنند. 28 درصد آن ها اعلام کردند که براي بهبود تجارت و وب سايت خود، از کمپاني ها و شرکت هاي مربوط به بهبود سئو بهره مي گيرند و 50 درصد اين افراد اعلام کردند که از ابزارها و نرم افزارهاي مربوط به سئو استفاده مي‌کنند. تصور مي کنم (نويسنده) که تفاوت و مسئله اصلي، بين افرادي است که از کمپاني هاي مربوط به سئو استفاده مي کنند و آن هايي که از مشاوران مربوط به اين زمينه بهره مي گيرند.

تقريباً 80 درصد از اين تجارت هاي کوچک، اذعان داشتند که اعتماد به نفس يا دانش کافي براي استفاده از بهترين شيوه هاي سئو را دارند. با اين حال، حقيقت امر اين است که نتايج منتشر شده از بازاريابي شبکه هاي اجتماعي اين افراد و تجارت ها، نتايجي متفاوت از ادعاهاي آن ها به همراه داشت.

روش هاي برتر سئو بين تجارت هاي کوچک

در اين بررسي، از تجارت هاي کوچکي که هم اکنون از سئو استفاده مي کنند پرسيده شد که سئو باعث فعال شدن چه اموري در شرکت آن ها شده است؟ بسياري از اين افراد، به طور اشتباه پاسخ دادند: بازاريابي رسانه هاي اجتماعي! اين عبارت يکي از مهم‌ترين تاکتيک هاي اين افراد بود و در واقع بالاترين درصد را به خود اختصاص داد (63 درصد).

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/104/





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: